Projekt
Koncom roku 2008 sa začal môj projekt Lada o ktorom som si myslel, že sa to nedokončí. Začalo sa veľké rozoberanie interiéru, (sedadla čalúnenie prístrojová doska.) exteriéru začali sa vyberať dvere, skla, narazníky, motor, prevodovka, komplet cela káblovačka. Skončilo sa to holým skeletom ktorý mal prednú a zadnú nápravu, riadenie a polo funkčne brzdy. Začiatkom jari som začal umývať zaolejovaný motor a prevodovku, pokračovalo to za varovaným zadného stabilizátora. Počas leta som začal pomaličky pripravovať karosériu na novy lak, z pôvodnej červenej farby karosérie, začala vznikať žlta. Po nastriekaní karosérie sa moje plány skončili pre nedostatok financií. Začiatkom nového roka 2010 sa vyriešil problém financií tohto projektu, ale vznikol druhy – nedostatok voľného času . Preto som sa rozhodol zháňať potrebný materiál, začalo sa nakupovanie náhradných nových dielov a potrebného materiálu.V lete 2010 som si našiel voľný čas, taktiež materiálu už bolo dostatok, začalo sa striekanie, skladanie, menenie dielov. Koncom roka 2010 bola karoséria kompletne nastriekaná, založená a nastriekaná predná náprava, ktorá je po celkovom re pase. Taktiež aj zadná náprava, pokračovalo to inštaláciou káblovačky svetiel, smeroviek, spínačov, prístrojovej dosky, komplet celého brzdového systému. Začiatkom roka 2011 sa začalo motorom ktorý dostal nove tesnenie, semeringi, pokračovalo to re pasom štartéra, ventilátora, alternátora, vodnej pumpy, následne sa to všetko začalo pomaličky inštalovať do auta. Koncom marca auto bolo kompletne hotové v sériovej podobe, pripravene na technickú a emisnú kontrolu. Následne sa začali rally úpravy t.j. inštalácia športovej vačky, zníženej hlavy, úprava karburátora, úprava sacieho filtra, športový podvozok, športové kotúče, športový výfuk, športové zastiery, športové pasy, športové sedadla, športový volant, ochranný kryt motora, hydraulická ručná brzda, prídavné svetla, úprava zadného diferenciálu, úprava interiéru a bezpečnostné rámy. Bližšie informácie nájdete v dole uvedených kategóriach.