Motor
Sem máte niekoľko fotiek na porovnanie pred renováciou. Trošičku zaolejovaný aj keď mal najazdených iba 85 000 km, ale keď niekto naleje trošičku viac oleja akoby mal ( 10 cm nad rysku ) presne takto to vyzerá. Taktiež fotky po renovácii, boli vymenené: predný a zadný semering na kľučkovej hriadeli, predný a zadný semering vačkovej
hriadeli, semeringi ventilov, tesnenie olejovej vane, tesnenie vika rozvodov, tesnenie hlavy, tesnenie vika hlavy, tesnenie sacieho a výfukového potrubia, tesnenie vodnej pumpy,
malý a veľký napinák a komplet všetky gumené hadice od chladiča, vodnej pumpy, termostatu a kúrenia. Sedla ventilov zabrusené, zníženiny kompresný priestor osadená, ostra vačka, leštenie sacie potrubie a upravený karburátor z lady 1700.
Re pas štartera : odmastený, nova vidlička, nova cievka, nove uhlíky, vyčistená kotva. Menšie úpravy krasy.
Vodná pumpa : odmastená, očistená od vodného kameňa, nove tesnenie